Reklamační list

Jak probíhá reklamační řízení?

  • Vyplníte formulář níže na téhle stránce.
  • Vadné zboží dopravte na adresu Nádražní 1089/26, 792 01 Bruntál.
  • Po přijetí Vašeho turbodmychadla bude následovat analýza vzniklých závad a jejich příčin. K rychlé vyřízení reklamace nám pomůže podrobný popis závady.
  • Do 3. pracovních dní Vám od nás přijde e-mail s vyjádřením o uznání, či neuznání reklamace, vč. následujícího možného postupu. (Doba 3. pracovních dní není dodržena pouze v případě závažných důvodů).
  • V případě souhlasu s navrženým postupem, v rámci kvality naších služeb, dbáme na jeho urychlené vyřízení a odeslání turbodmychadla zpět na Vaší adresu.
  • V případě nesouhlasu s výsledkem reklamace dbáme na férový přístup vůči oběma stranám, kterého je předmětem jeho přezkoumání třetí nezávislou stranou, kterou je dle zákona ČOI. Z tohoto důvodu je pro nás jediná možná faktická komunikace skrze e-mail, který zaznamenává správnost našeho postupu.

 

Kontaktní adresa pro dotazy směřující k reklamacím: reklamace@repas-autodilu.cz

    #1

    Reklamující

    #2

    Údaje o reklamovaném vozidle

    Popis závady reklamovaného turbodmychadla

    Popis závady původního turbodmychadla

    #3

    Pracoviště, kde byla prováděna montáž reklamovaného dílu

    Doklad o odborné montáži