Reklamační list

Jak probíhá reklamační řízení?

  • Vyplníte formulář níže na téhle stránce.
  • Odešlete požadavek na objednání dopravy pro turbodmychadlo, které je předmětem reklamace, na stránce ->Svoz dílu < Turbodmychadlo můžete zaslat na naší adresu i Vaší vlastní cestou.
  • Dopravce přijede pro turbodmychadlo na Vaši adresu v den, který uvedete při odeslání požadavku na objednání dopravy. Nejbližší možný termín bývá následující pracovní den. 
  • Po přijetí Vašeho turbodmychadla bude následovat analýza vzniklých závad a jejich příčin. K rychlé vyřízení reklamace nám pomůže podrobný popis závady.
  • Do 3. pracovních dní Vám od nás přijde e-mail s vyjádřením o uznání, či neuznání reklamace, vč. následujícího možného postupu. (Doba 3. pracovních dní není dodržena pouze v případě závažných důvodů).
  • V případě souhlasu s navrženým postupem, v rámci kvality naších služeb, dbáme na jeho urychlené vyřízení a odeslání turbodmychadla zpět na Vaší adresu.
  • V případě nesouhlasu s výsledkem reklamace dbáme na férový přístup vůči oběma stranám, kterého je předmětem jeho přezkoumání třetí nezávislou stranou, kterou je dle zákona ČOI. Z tohoto důvodu je pro nás jediná možná faktická komunikace skrze e-mail, který zaznamenává správnost našeho postupu.

 

Kontaktní adresa pro dotazy směřující k reklamacím: reklamace@repas-autodilu.cz

    #1

    Reklamující

    #2

    Údaje o reklamovaném vozidle

    Popis závady (důvod demontáže dílu)

    #3

    Pracoviště, kde byla prováděna montáž reklamovaného dílu

    Doklad o odborné montáži