Reklamační list
Jak probíhá reklamační řízení?
- Vyplníte formulář níže na téhle stránce.
- Vadné zboží dopravte na adresu Nádražní 1089/26, 792 01 Bruntál.
- Po přijetí Vašeho turbodmychadla bude následovat analýza vzniklých závad a jejich příčin. K rychlé vyřízení reklamace nám pomůže podrobný popis závady.
- Do 3. pracovních dní Vám od nás přijde e-mail s vyjádřením o uznání, či neuznání reklamace, vč. následujícího možného postupu. (Doba 3. pracovních dní není dodržena pouze v případě závažných důvodů).
- V případě souhlasu s navrženým postupem, v rámci kvality naších služeb, dbáme na jeho urychlené vyřízení a odeslání turbodmychadla zpět na Vaší adresu.
- V případě nesouhlasu s výsledkem reklamace dbáme na férový přístup vůči oběma stranám, kterého je předmětem jeho přezkoumání třetí nezávislou stranou, kterou je dle zákona ČOI. Z tohoto důvodu je pro nás jediná možná faktická komunikace skrze e-mail, který zaznamenává správnost našeho postupu.